Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
24.10.2020
Doprava při nákupu nad 349 Kč ZDARMA
Vyberte si knihy v našem eshopu v hodnotě 350 Kč a více a máte dopravu do Zásilkovn (balík na pobočku) zcela ZDARMA. číst celé
01.10.2020
Doprava zboží již od 49 Kč
Snížili jsme pro Vás dopravu zboží. Nyní již od 49 Kč. Více o cenách dopravy najdete v horní liště pod názvem Doprava a platba. číst celé
03.10.2020
Doprava při nákupu nad 899 Kč ZDARMA
Vyberte si na našem eshopu zboží v hodnotě 900 Kč a více a máte dopravu zcela ZDARMA. číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. NAUČNÁ LITERATURA
  3. Management a marketing
  4. HANA BARTOŇKOVÁ - Firemní vzdělávání

HANA BARTOŇKOVÁ - Firemní vzdělávání

Firemní vzdělávání

Zabýváte se ve své profesi, či při svém studiu vzděláváním pracovníků ve firmě? Máte na starost rozvoj pracovníků a hledáte možné a vhodné cesty pro c... celý popis
Dostupnost
Skladem 1 ks
Nejsme plátci DPH
160 Kč
ks
Číslo produktu:416
Podobné produkty
    JAROMÍR VEBER - základy managementu – pro střední školy
    ks
      JAN BARTÁK - Profesní vzdělávání dospělých
      ks
      Kompletní specifikace

      Zabýváte se ve své profesi, či při svém studiu vzděláváním pracovníků ve firmě? Máte na starost rozvoj pracovníků a hledáte možné a vhodné cesty pro co nejlepší postup tvorby strategie firemního vzdělávání? Zabýváte se již nyní, nebo se chcete v budoucnu zabývat řízením a rozvojem lidských zdrojů? Působíte jako lektor v oblasti vzdělávání pracovníků? Studujete obory související s řízením a rozvojem lidských zdrojů, či personálním managementem? Pak je tato kniha určena právě vám. Pomůže vám dívat se na vzdělávání pracovníků ve firmě z perspektivy strategického a kompetenčního přístupu. Usnadní vám orientaci v prostředí a v množství zdrojů, které můžete využít pro přípravu, realizaci, či vyhodnocení firemního vzdělávání. Ukáže vám, jak je důležité nahlížet na firemní vzdělávání z hlediska celkové strategie firmy, jak se celková strategie firmy může odrazit ve strategii firemního vzdělávání a co tvorba strategie vzdělávání následně znamená pro realizaci samotného vzdělávání pracovníků.

       

      Stav knihy: zachovalý stav

      Detail stavu: kniha včetně vazby vykazuje běžné opotřebení a zašpinění letitým užíváním.

      Vydavatel: Grada

      Vazba: měkká (brožovaná) bez přebalu

      Kategorie: literatura naučná, učebnice

      Jazyk: český

      Vydání: 1

      Rok vydání: 2010

      Místo vydání: Praha

      Počet stran: 208

      ISBN: 978-80-247-2914-5

      Nepropásněte novinky, akce a slevy!
      Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

                   

                                
         


         

            

      Facebook
      Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
      Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.