Vážení zákaznící, v době od 24.08.2023 do 30.09.2023 nebude náš e-shop fungovat z důvodu technické-provozní údržby a také stěhování skladových zásob. Objednávat si v těchto dnech nebude možné. Děkujeme za pochopení a budeme se na Vás opět těšit. Hezký den
Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Novinky
24.10.2020
Doprava při nákupu nad 999 Kč ZDARMA
Vyberte si knihy v našem eshopu v hodnotě 1000 Kč a více a máte dopravu do Zásilkovny (balík na pobočku) zcela ZDARMA. číst celé
01.10.2020
Doprava zboží již od 95 Kč
Snížili jsme pro Vás dopravu zboží. Nyní již od 95 Kč. Více o cenách dopravy najdete v horní liště pod názvem Doprava a platba. číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. NAUČNÁ LITERATURA
  3. Management, marketing, ekonomie
  4. OLDŘICH SCHWARZ - Efektivní marketing – taktika podnikání

OLDŘICH SCHWARZ - Efektivní marketing – taktika podnikání

Efektivní marketing – taktika podnikání

Efektivní marketing od autora Oldřicha Schwarze vás seznámí s problematikou marketingových strategií - od provádění základního výzkumu trhu až po efek... celý popis
Dostupnost
Skladem 1 ks
Nejsme plátci DPH
50 Kč
Číslo produktu:kniha z Modré lupy
Kompletní specifikace

Efektivní marketing od autora Oldřicha Schwarze vás seznámí s problematikou marketingových strategií - od provádění základního výzkumu trhu až po efektivní nastavení cen výrobků nebo služeb.

 

Stav knihy: zachovalý stav

Detail stavu: kniha včetně vazby vykazuje běžné opotřebení a zašpinění letitým užíváním.

Vydavatel: Grada

Vazba: měkká bez přebalu

Kategorie: literatura naučná

Jazyk: český

Rok vydání: 1992

Místo vydání: Praha

Počet stran: 144

Autor obálky: Danielle Gabrielová

Ilustrace: Viktorie Vlachová

ISBN: 80-85424-84-3

Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

             

Facebook
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz