Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
24.10.2020
Doprava při nákupu nad 349 Kč ZDARMA
Vyberte si knihy v našem eshopu v hodnotě 350 Kč a více a máte dopravu do Zásilkovn (balík na pobočku) zcela ZDARMA. číst celé
01.10.2020
Doprava zboží již od 49 Kč
Snížili jsme pro Vás dopravu zboží. Nyní již od 49 Kč. Více o cenách dopravy najdete v horní liště pod názvem Doprava a platba. číst celé
03.10.2020
Doprava při nákupu nad 899 Kč ZDARMA
Vyberte si na našem eshopu zboží v hodnotě 900 Kč a více a máte dopravu zcela ZDARMA. číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. NAUČNÁ LITERATURA
  3. Management a marketing
  4. ZDENĚK ČASTORÁL - Základy moderního managementu

ZDENĚK ČASTORÁL - Základy moderního managementu

Základy moderního managementu

Publikace zkušeného odborníka nabízí čtenářům nový metodický pohled na základy managementu. Poskytuje logicky uspořádaný výklad moderního managementu ... celý popis
Dostupnost
Skladem 1 ks
Nejsme plátci DPH
140 Kč
ks
Číslo produktu:426
Podobné produkty
    OLDŘICH SCHWARZ - Efektivní marketing – taktika podnikání
    ks
      JAROMÍR VEBER - základy managementu – pro střední školy
      ks
        JAN BARTÁK - Vzdělávání ve firmě
        195 Kč
        195 Kč
        Skladem 1 ks
        ks
        Kompletní specifikace

        Publikace zkušeného odborníka nabízí čtenářům nový metodický pohled na základy managementu. Poskytuje logicky uspořádaný výklad moderního managementu s východisky pro manažerskou praxi. Autor řeší problematiku jak z pohledu podniků, tak i veřejné správy. Takových profesionálně zpracovaných publikací je velmi málo a v ČR chybí. Poznatky managementu konce devadesátých let dvacátého století jsou již překonány. Svět neustálých změn je živým organizmem a je ho potřebné chápat systémově. To vyžaduje tvůrčí a náročnou práci managementu. Význam zpracované problematiky v předložené struktuře je velký. Pro studijní obor management bude tato publikace vkladem do jeho dalšího rozvoje. Inspiraci v ní najdou jak studenti bakalářského, tak i magisterského studia (v prezenční i kombinované formě). Řadu podnětů může přinést manažerům různých úrovní a širokého zaměření. Čtenáři v knize ocení jak podrobný výklad základů moderního managementu, tak především návody a postupy, jak management může pomoci k rozvoji podnikové sféry a veřejné správy.

         

        Stav knihy: zachovalý stav

        Detail stavu: kniha včetně vazby vykazuje minimální opotřebení a zašpinění letitým užíváním.

        Vydavatel: Univerzita Jana Amose Komenského (Praha)

        Vazba: pevná (vázaná) bez přebalu

        Kategorie: literatura naučná, učebnice

        Jazyk: český

        Vydání: 1

        Rok vydání: 2009

        Místo vydání: Praha

        Počet stran: 208

        ISBN: 978-80-86723-76-1

        Nepropásněte novinky, akce a slevy!
        Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

                     

                                  
           


           

              

        Facebook
        Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
        Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.